Sunday, January 15, 2017

က်မထက္သာေအာင္လုပ္ပါဆိုတာ နိုင္ငံေပၚမွာ ေစတနာထားတဲ႔ေနရာမွာ က်မထက္သာေအာင္လုပ္ပါ။


က်မနဲ႔တူေအာင္လုပ္ဖို႔မလိုပါဘူး။ က်မထက္သာေအာင္လုပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားပါ။ က်မထက္ သာေအာင္လုပ္ဖို႔ႀကိဳးစားတဲ႔ေနရာမွာ က်မကေတာ႔ သတိေပးရလိမ္႔မယ္။ အခုေခတ္မွာဆိုလို႔ရွိရင္ ေျပာရတာေတာ႔ က်မအားနာပါတယ္။ သိပ္ျပီးေတာ႔ မင္းသမီး မင္းသားလုပ္ခ်င္ၾကတယ္။ အဲလိုဟာေလးေတြ က်မတို႔ ရုပ္ျမင္သံၾကားက ရိုက္တာတို႔ ဓာတ္ပံုရိုက္တာတို႔ ဒါေတြကို တကယ္အဓိကမက်တဲ႔ဟာေတြကို အားက်ၾကတယ္။ က်မထက္သာေအာင္လုပ္ပါဆိုတာ နိုင္ငံေပၚမွာ ေစတနာထားတဲ႔ေနရာမွာ က်မထက္သာေအာင္လုပ္ပါ။ ဒီနိုင္ငံအတြက္ အနစ္နာခံတဲ႔ေနရာမွာ တျခားသူေတြထက္သာေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ အဲဒီလိုႀကိဳးစားျပီးေတာ႔ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္းျဖစ္ေအာင္ လုပ္ပါ။

အေမေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္
( ေမာ္လျမိဳင္ျမိဳ႕တြင္ ေျဖၾကားခဲ႔ေသာစကား)

No comments: